| | | |
Data |
Temat lekcji/Kryteria sukcesu |
Liczba godzin |
Wymagania
z podstawy programowej |
I semestr roku szkolnego 2017/2018 |
I. Liczby rzeczywiste |
23 godziny |
P - zakres podstawowy,
R- zakres rozszerzony, G - zakres gimnazjum. |
05.09.2017 r. wtorek |
Temat: Liczby naturalne
Kryteria sukcesu:
Znam kolejność wykonywania działań;
Rozróżniam liczby pierwsze i liczby złożone; Znam i stosuję cechy podzielności liczb; Potrafię podać dzielniki i wielokrotności liczby N; Stosuję ogólny zapis liczb naturalnych parzystych, nieparzystych, podzielnych przez 3 itp.; Wykorzystuję dzielenie z resztą do przedstawienia liczby w postaci ; Zadania do wykonania na lekcji:
ćw. 1 i 2 str 10; ćw. 3 str. 11; zad. 1c,d ; zad. 3, 7, 10 str 12. |
1 h |
zakres szkoły podstawowej i gimnazjum |
07.09.2017 r. czwartek |
Temat: Liczby całkowite
Kryteria sukcesu: Biegle obliczam wartości wyrażeń arytmetycznych zawierających liczby całkowiete w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia i potęgowania o wykładniku naturalnym.
Przykład:
ćwiczenia online - liczby całkowite |
1 h |
G-2.4 uczeń: oblicza wartości nieskomplikowanych wyrażeń arytmetycznych |
07.09.2017 r. czwartek (1h)
12.09.2017 wtorek (1h) |
Temat: Liczby wymierne
Kryteria sukcesu: Potrafię porównać liczby wymierne;
Zaznaczam na osi liczbowej daną liczbę wymierną; Podaję przykład liczby wymiernej zawartej między dwiema danymi liczbami np. ;
Potrafię skracać i rozszerzać ułamki zwykłe; Obliczam wartości wyrażeń arytmetycznych (wymiernych) w zakresie dodawania, odejmowania, mnozenia, dzielenia i potegowania. Przykład: |
2 h |
P Uczeń:
1. 1) przedstawia liczby rzeczywiste w różnych postaciach (np. ułamka zwykłego, ułamka dziesiętnego okresowego) 1. 2) oblicza wartości wyrażeń arytmetycznych (wymiernych); |
12.09.2017 wtorek |
Temat: Liczby niewymierne
Kryteria sukcesu:
Rozpoznaję liczby niewymierne; Podaje przykład liczby niewymiernej zawartej między dwiema danymi liczbami całkowitymi np.
Potrafię podać przybliżenie liczb niewymiernych; Porównuję liczby niewymierne; Rozwiązuję proste zadania tekstowe z zastosowaniem tw. Pitagorasa; Konstruuję odcinki o długościach niewymiernych. |
1 h |
P Uczeń:
1. 1) przedstawia liczby rzeczywiste w różnych postaciach (np. ułamka zwykłego, ułamka dziesiętnego okresowego, z użyciem symboli pierwiastków, potęg); |
14.09.2017r. czwartek |
Kartkówka z zakresu powyżej
Przykłady na kartkówkę - sprawdź czy umiesz? |
0,5h |
jak wyżej |
14.09.2017
czwartek |
Temat: Rozwiniecie dziesiętne liczby rzeczywistej Kryteria sukcesu: Zamieniam ułamek zwykły na ułamek dziesiętny w tym ułamek dzisiętny okresowy; Zamieniam ułamek dziesiętny okresowy na ułamek zwykły; Rozpoznaję, które ułamki zwykłe mają rozwiniecie skończone a które nieskończone. |
1,5 h |
P Uczeń:
1. 1) przedstawia liczby rzeczywiste w różnych postaciach (np. ułamka zwykłego, ułamka dziesiętnego okresowego, z użyciem symboli pierwiastków, potęg); |
19.09.2017 r.
wtorek |
Temat: Pierwiastek z liczby nieujemnej
Kryteria sukcesu:
Obliczam wartość pierwiastka dowolnego stopnia z liczby nieujemnej ; Obliczam wartości wyrażeń arytmetycznych zawierajacych pierwiastki drugiego i trzeciego stopnia z liczb, które są odpowiednio kwadratami lub sześcianami liczb wymiernych. |
1 h |
P Uczeń:
1. 3) posługuje się w obliczeniach pierwiastkami dowolnego stopnia i stosuje prawa działań na pierwiastkach; |
19.09.2017 r.
wtorek
21.09.2017 czwartek |
Temat: Działania na pierwiastkach
Kryteria sukcesu: Obliczam wartość pierwiastka dowolnego stopnia z liczby nieujemnej. Wyłączam czynnik przed znak pierwiastka Włączam czynnik pod znak pierwiastka Wykonuję działania na pierwiastkach tego samego stopnia, stosując odpowiednie twierdzenia Usuwam niewymierność z mianownika wyrażenia typu: ; |
2 h |
P. Uczeń:
1. 3) posługuje się w obliczeniach pierwiastkami dowolnego stopnia i stosuje prawa działań na pierwiastkach; |
21.09.2017 czwartek |
Temat: Pierwiastek nieparzystego stopnia z liczby wymiernej
Kryteria sukcesu:
Obliczam wartość pierwiastka dowolnego stopnia z liczby nieujemnej oraz wartość pierwiastka nieparzystego stopnia z liczby wymiernej.
Karta pracy - pierwiastki- sprawdź czy umiesz? Przykładowe rozwiązania zadań z karty PIERWIASTKI |
1 h |
P. Uczeń: 1. 3) posługuje się w obliczeniach pierwiastkami dowolnego stopnia i stosuje prawa działań na pierwiastkach; |
26.09.2017
wtorek |
Temat:Potęga o wykładniku całkowitym. Działania na potęgach Kryteria sukcesu: Obliczam wartość potęgi liczby o wykładniku naturalnym i całkowitym ujemnym; Stosuję twierdzenia o działaniach na potęgach do obliczania wartości wyrażeń; Stosuję twierdzenia o działaniach na potęgach do upraszczania wyrażeń algebraicznych. Zrozum, odkryj, zastosuj -polecam- epodręcznik, potęgi i pierwiastki Test działania na potęgach |
2 h |
P. Uczeń: 1.4) oblicza potęgi o wykładnikach wymiernych i stosuje prawa działań na potęgach o wykładnikach wymiernych; |
28.09.2017
czwartek |
Temat:Sprawdzian z zakresu pierwiastki i potęgi
Sprawdź czy umiesz - przykłady na sprawdzian - PIERWIASTKI I POTĘGI
Kryteria sukcesu:
jak wyżej |
1 h |
jak wyżej |
28.09.2017 czwartek |
Temat: Notacja wykładnicza Kryteria sukcesu: Zapisuję i odczytuje liczbę w notacji wykładniczej; Wykonuję działania na liczbach zapisanych w notacji wykładniczej. Gra - notacja wykładnicza |
1 h |
P. Uczeń: 1.5) wykorzystuje podstawowe własności potęg (również w zagadnieniach związanych z innymi dziedzinami wiedzy, np. fizyką, chemią, informatyką) |
03.10.2017
wtorek |
Temat: Przybliżenia
Kryteria sukcesu: Znam regułę zaokrąglania; Zaokrąglam liczbę z podaną dokładnością; Obliczam błąd przybliżenia danej liczby oraz oceniam, czy jest to przybliżenie z nadmiarem, czy z niedomiarem; Szacuję wyniki działań. |
1 h |
P. Uczeń: 1.7) oblicza przybliżenia; |
03.10.2017
wtorek 05.10.2017
czwartek |
Temat: Procenty
Kryteria sukcesu:
Obliczam procent danej liczby;
Interpretuję pojęcia procentu i punktu procentowego;
Obliczam, jakim procentem jednej liczby jest druga liczba;
Wyznaczam liczbę, gdy dany jest jej procent;
Zmniejszam i zwiększam liczbę o dany procent;
Stosuję obliczenia procentowe w zadaniach praktycznych
Stosuję obliczenia procentowe w zadaniach praktycznych dotyczących płac, podatków, rozliczeń bankowych. Polecam e-podrecznik - procenty |
3 h |
P. Uczeń: 1.9) wykonuje obliczenia procentowe, oblicza podatki, zysk z lokat (również złożonych na procent składany i na okres krótszy niż rok) |
10.10.2017
wtorek |
Sprawdzian z zakresu Procenty i przybliżenia, notacja wykładnicza |
0,5 h |
jak wyżej |
10.10.2017 wtorek 12.10.2017 czwartek |
Temat: Powtórzenie wiadomości - przygotowanie do pracy klasowej
Przykładowe zadania sprawdzające umiejetności ucznia |
3h |
jak wyżej |
17.10.2017
wtorek |
Temat: Praca klasowa "Liczby rzeczywiste" i jej omówienie
Kryteria sukcesu - na pracę klasową - sprawdzane umiejetności ucznia. |
1 h |
jak wyżej |
19.10.2017 czwartek |
Omówienie wyników pracy klasowej - poprawa |
1 h |
jak wyżej |
II. Zbiory, przedziały i nierówności |
20 |
P - zakres podstawowy,
R- zakres rozszerzony,
G - zakres gimnazjum. |
17.10.2017
wtorek |
Temat: Zbiory Kryteria sukcesu:
Posługuję się pojęciami: zbiór, podzbiór, zbiór pusty, zbiór skończony, zbiór nieskończony; Wymieniam elementy danego zbioru oraz elementy do niego nienależące; Opisuję słownie i symbolicznie dany zbiór; Określam relację zawierania zbiorów. Link do testu treningowego - Zbiory i relacje |
1h |
|
19.10.2017 czwartek 24.10.2017r. wtorek |
Temat: Działania na zbiorach Kryteria sukcesu:
Posługuję się pojęciami: iloczyn, suma oraz różnica zbiorów Wyznaczam iloczyn, sumę oraz różnicę danych zbiorów Przedstawiam na diagramie zbiór, który jest wynikiem działań na trzech dowolnych zbiorach Wyznaczam dopełnienie zbioru. 1. Diagramy - link do testu treningowego
2. Działania na zbiorach - link do testu treningowego 3. Działania na dwóch zbiorach - ćwiczenia 4. Działania na trzeech zbiorach - ćwiczenia |
3h |
|
26.10.2017r. czwartek 31.10.2017 wtorek |
Temat: Przedziały liczbowe i działania na przedziałach
Kryteria sukcesu: Wiem jak narysować przedział otwarty, domknięty, lewostronnie domknięty, prawostronnie domknięty, nieograniczony; Potrafię zapisać przedział i zaznacza go na osi liczbowej; Odczytuję i zapisuję symbolicznie przedział zaznaczony na osi liczbowej; Wyznaczam przedział opisany podanymi nierównościami; Wymieniam liczby należące do przedziału, spełniające zadane warunki;
Wyznaczam iloczyn, sumę i różnicę przedziałów oraz zaznacza je na osi liczbowej; Wyznaczam iloczyn, sumę i różnicę różnych zbiorów liczbowych oraz zapisuje je symbolicznie. Test treningowy oś liczbowa
Ćwiczenia interaktywne, przedziały liczbowe.
20 minutowa kartkówka we wtorek 07.11.2017r. |
4h |
1. 8) posługuje się pojęciem przedziału liczbowego, zaznacza przedziały na osi liczbowej;
3.3) rozwiązuje nierówności pierwszego stopnia z jedną niewiadomą; |
7.11.2017 wtorek |
PRZED KARTKÓWKĄ - SPRAWDŻ CZY UMIESZ?
Zadania - Zbiory i przedziały Odpowiedzi do zdań |
??? praca domowa |
|
02.11.2017 czwartek 07.11.2017 wtorek 09.11.2017 czwartek |
Temat: Równania i nierówności liniowe Kryteria sukcesu:
Sprawdzam, czy dana liczba rzeczywista jest rozwiązaniem nierówności; Rozwiązuję nierówności pierwszego stopnia z jedną niewiadomą; Zapisuję zbiór rozwiązań nierówności w postaci przedziału; Stosuję nierówności pierwszego stopnia z jedną niewiadomą do rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym; Czy dana liczba spełnia nierówność - test
2. Rozwiązywanie rownań liniowych
3. zaznaczanie na osi liczbowej zbiorów
4. Zadania online - polecam 5. Zadania online ciąg dalszy |
4h |
Uczeń: 3.1) sprawdza, czy dana liczba rzeczywista jest rozwiązaniem równania lub nierówności;
3.3) rozwiązuje nierówności pierwszego stopnia z jedną niewiadomą; |
14.11.2017 wtorek |
Sprawdzian - nierówności |
1 |
|
14.11.2017 wtorek |
Temat: Sumy algebraiczne, wyrażenia algebraiczne Kryteria sukcesu:
Mnożę sumę algebraiczną przez sumę Przekształcam wyrażenia algebraiczne, uwzględniając umowy o kolejności wykonywania działań Wykonuje działania na liczbach postaci
Ćwiczenie mnożenia sum |
1 |
powtórzenie z gimnazjum |
16.11.2017 czwartek
|
Temat: Wzory skróconego mnożenia Kryteria sukcesu: Znam wzory skróconego mnożenia:
Stosuję odpowiedni wzór skróconego mnożenia do wyznaczenia kwadratu sumy lub różnicy oraz różnicy kwadratów. Przekształcam wyrażenie algebraiczne z zastosowaniem wzorów skróconego mnożenia Stosuję wzory skróconego mnożenia do wykonywania działań na liczbach postaci
Wyprowadzam wzory skróconego mnożenia. Usuwam niewymierność z mianownika ułamka typu:
Ćwiczenia |
2 |
Uczeń" 2. 1) używa wzorów skróconego mnożenia
|
21.11.2017 wtorek |
Temat: Zastosowanie przekształceń algebraicznych |
2 |
Uczeń: 2. 1) używa wzorów skróconego mnożenia |
23.11.2017 czwartek |
Kartkówka - stosowanie wzorów skróconego mnożeniai - SPRAWDŹ CZY UMIESZ |
20 minut |
Uczeń: 2. 1) używa wzorów skróconego mnożenia |
23.11.2017
czwartek |
Temat: Wartość bezwzględna Błąd względny i bezwzględny Kryteria sukcesu:
|
2 |
uczeń: 1. 7) oblicza błąd bezwzględny i błąd względny przybliżenia; |
28.11.2017
WTOREK |
Powtórzenie - przygotowanie do pracy klasowej Kryteria sukcesu na pracę klasową |
2 |
jak wyżej |
30.11.2017 czwartek |
PRACA KLASOWA - Zbiory, przedziały, nierówności, wzory skróconego mnożenia, błąd względny i bezwzględny |
1 |
jak wyżej |
05.12.2017 wtorek |
Omówienie wyników pracy klasowej - poprawa pracy klasowej |
1 |
jak wyżej |
FUNKCJE LINIOWE |
07.11.2017
czwartek |
Pojęcie funkcji Kryteria sukcesu:
Stosuję pojęcia: funkcja, argument, dziedzina, wartość funkcji, wykres funkcji, miejsce zerowe funkcji Rozpoznaję wśród danych przyporządkowań te, które opisują funkcje Podaję przykłady funkcji Opisuję funkcję różnymi sposobami: np. słownie, tabelką, grafem, wzorem, wykresem.
FILM - video - pojęcie funkcji |
1h |
uczeń: 4.1) określa funkcje za pomocą wzoru, tabeli, wykresu, opisu słownego; 2) oblicza ze wzoru wartość funkcji dla danego argumentu; 3) posługuje się poznanymi metodami rozwiązywania równań do obliczenia, dla jakiego argumentu funkcja przyjmuje daną wartość; |
07.12.2017
czwartek 12.12.2017
wtorek |
Wykres funkcji liniowej Kryteria sukcesu:
Rozpoznaję funkcję liniową, mając dany jej wzór oraz szkicuje jej wykres Interpretuję współczynniki występujące we wzorze funkcji liniowej i wskazuje wśród danych wzorów funkcji liniowych te, których wykresy są równoległe Podaję własności funkcji liniowej danej wzorem Wyznaczam wzór funkcji liniowej, której wykres spełnia zadane warunki, np. jest równoległy do wykresu danej funkcji liniowej wykrs funkcji liniowej Przykłady |
3h |
uczeń: 4.7) rysuje wykres funkcji liniowej, korzystając z jej wzoru;
|
12.12.2017 wtorek 14.12.2017
czwartek
|
Własności funkcji liniowej Kryteria sukcesu:
Wyznaczam miejsce zerowe i określam monotoniczność funkcji liniowej danej wzorem Wyznaczam współrzędne punktów, w których wykres funkcji liniowej przecina osie układu współrzędnych oraz podaję, w których ćwiartkach układu znajduje się wykres Wyznaczam wartości parametrów, dla których funkcja ma określone własności (np. jest malejąca dla jakiego m?) Ćwiczenie - miejsce zerowe
W czwartek kartkówka z własności funkcji liniowych i wykresów funkcji |
3h |
4. 3) posługuje się poznanymi metodami rozwiązywania równań do obliczenia, dla jakiego argumentu funkcja przyjmuje daną wartość; |
19.12.2017 wtorek |
Rozwiazywanie zadań - funkcja linowa
zadania |
2 |
uczeń: 4.7) rysuje wykres funkcji liniowej, korzystając z jej wzoru; 8) wyznacza wzór funkcji liniowej na podstawie informacji o funkcji lub o jej wykresie; |
21.12.2017 czwartek 02.01.2018
wtorek |
Równanie prostej na płaszczyźnie i współczynnik kierunkowy prostej Kryteria sukcesu:
Podaję równanie kierunkowe i ogólne prostej Zamieniam równanie ogólne prostej, która nie jest równoległa do osi OY, na równanie w postaci kierunkowej Wyznaczam równanie prostej przechodzącej przez dwa dane punkty Rysuje prostą opisaną równaniem ogólnym Obliczam współczynnik kierunkowy prostej, mając dane współrzędne dwóch punktów należących do tej prostej Zadania z e-podręcznika |
3 |
uczeń:
4.7) rysuje wykres funkcji liniowej, korzystając z jej wzoru; 8) wyznacza wzór funkcji liniowej na podstawie informacji o funkcji lub o jej wykresie; 9) interpretuje współczynniki występujące we wzorze funkcji liniowej
|
04.01.2018 czwartek |
Warunek prostopadłości prostych Kryteria sukcesu:
Znam warunek prostopadłości prostych o równaniach kierunkowych
Wyznaczam równanie prostej prostopadłej do danej prostej i przechodzącej przez dany punkt
ćwiczenie
po tej lekcji sprawdzian z funkcji liniowej rozwiąż test: Własności funkcji liniowej + odpowiedzi |
2 |
9) interpretuje współczynniki występujące we wzorze funkcji liniowej 6) wyznacza wzór funkcji liniowej na podstawie informacji o funkcji lub o jej wykresie; |
09.01.2018 wtorek |
Sprawdzian z własności funkcji liniowej |
1 |
|
09.01.2018
wtorek 11.01.2018 czwartek |
Układy równań liniowych Kryteria sukcesu
Rozwiązuję układ równań metodą podstawiania i przeciwnych współczynników Określam typ układu równań (czy dany układ równań jest układem oznaczonym, nieoznaczanym, czy sprzecznym) Układam i rozwiązuje układ równań do zadania z treścią
Powtórzenie z gimnazjum
Rozwiązanie układu równań metodą przeciwnych współczynników |
3 |
Gimnazjum 7. 5) sprawdza, czy dana para liczb spełnia układ dwóch równań stopnia pierwszego z dwiema niewiadomymi; 6) rozwiązuje układy równań stopnia pierwszego z dwiema niewiadomymi;
|
30.01.2018
wtorek |
Interpretacja geometryczna układu równań liniowych Kryteria sukcesu:
Interpretuję geometrycznie układ równań Rozwiązuję układ równań metodą graficzną
Graficzne rozwiązanie układu równań |
2 |
uczeń:
4.7) rysuje wykres funkcji liniowej, korzystając z jej wzoru; |
01.02.2018
czwartek 06.02.2018
wtorek |
Funkcja liniowa - zastosowania Kryteria sukcesu:
Przeprowadzam analizę zadania z treścią, a następnie zapisuje odpowiednie równanie, układ, nierówność liniową lub wzór funkcji liniowej
Rozwiązuję ułożone przez siebie równanie, nierówność lub analizuje własności funkcji liniowej
Przeprowadzam analizę wyniku i podaje odpowiedź Przykłady |
4 |
12) wykorzystuje własności funkcji liniowej do interpretacji zagadnień
geometrycznych, fizycznych itp. (także osadzonych w kontekście praktycznym); |
08.02.2018 wtorek |
Powtórzenie |
2 |
jak wyżej |
13.02.2018
wtorek |
Praca klasowa - Funkcja liniowa |
1 |
|
13.02.2018 |
Omówienie wyników pracy klasowej i poprawa |
1 |
|
Funkcje |
13.02.2018 15.02.2018 |
Dziedzina i miejsca zerowe funkcji
Kryteria sukcesu
Wyznaczam dziedzinę funkcji opisanej wzorem Wyznaczam miejsca zerowe funkcji opisanej wzorem
Dziedzina funkcji Mijesce zerowe funkcji |
2 |
3) posługuje się poznanymi metodami rozwiązywania równań do obliczenia, dla jakiego argumentu funkcja przyjmuje daną wartość; |
20.02.2018 wtorek |
Szkicowanie wykresu funkcji Kryteria sukcesu: Szkicuję wykres funkcji określonej nieskomplikowanym wzorem Szkicuję wykres funkcji przedziałami liniowej
|
2 |
7) rysuje wykres funkcji liniowej, korzystając z jej wzoru; |
22.02.2018 czwartek |
Monotoniczność funkcji, odczytywanie z wykresu funkcji.
Kryteria sukcesu:
Stosuję pojęcie funkcji monotonicznej (rosnącej, malejącej, stałej) Na podstawie wykresu funkcji określam jej monotoniczność Rysuje wykres funkcji o zadanych kryteriach monotoniczności Badam na podstawie definicji monotoniczność funkcji określonej wzorem Zadanie - zbadaj monotnoniczność funkcji |
2 |
4) odczytuje z wykresu własności funkcji (dziedzinę, zbiór wartości, miejsca zerowe, maksymalne przedziały, w których funkcja maleje, rośnie, ma stały znak; punkty, w których funkcja przyjmuje w podanym przedziale wartość największą lub najmniejszą); |
27.02.2018 wtorek 01.03.2018 czwartek |
Odczytywanie własności funkcji z wykresu Kryteria sukcesu: Znam i stosuję pojęcia: zbiór wartości funkcji, największa i najmniejsza wartość funkcji Odczytuję z wykresu funkcji jej dziedzinę, zbiór wartości, miejsca zerowe; argumenty, dla których funkcja przyjmuje wartości ujemne; argumenty, dla których funkcja przyjmuje wartości dodatnie; przedziały monotoniczności funkcji, najmniejszą i największą wartość funkcji własności funkcji Video - Odczytywanie własności funkcji z wykresu
Własności funkcji z wykresu |
4 |
3) odczytuje z wykresu własności funkcji (dziedzinę, zbiór wartości, miejsca zerowe, maksymalne przedziały, w których funkcja maleje, rośnie, ma stały znak; punkty, w których funkcja przyjmuje w podanym przedziale wartość największą lub najmniejszą);
|
06.03.2018 wtorek |
Przesuwanie wykresu wzdłuż osi OY i OX Przekształcanie wykresu przez symetrię względem osi OX i OY
Kryteria sukcesu:
Rysuję wykresy funkcji: y = f(x - p) dla p > 0 oraz y = f(x + p) dla p > 0 Rysuje wykresy funkcji: y = f(x) + q dla q > 0 oraz y = f(x) - q dla q > 0 Szkicuje wykresy funkcji y = - f(x) na podstawie wykresu funkcji y = f(x) Szkicuje wykresy funkcji y = f(-x) na podstawie wykresu funkcji y = f(x) Przekształcanie wykresu funkcji przez symetrię.
|
2 |
5) na podstawie wykresu funkcji y = f(x) szkicuje wykresy funkcji: y = f(x + a), y = f(x) + a, y = -f(x), y = f(-x); |
08.03.2018 czwartek |
Funkcje - zastosowania
Kryteria sukcesu
Rozpoznaję zależność funkcyjną umieszczoną w kontekście praktycznym, określam dziedzinę oraz zbiór wartości takiej funkcji Przedstawiam zależności opisane w zadaniach z treścią w postaci wzoru lub wykresu
|
2 |
4) odczytuje z wykresu własności funkcji (dziedzinę, zbiór wartości, miejsca zerowe, maksymalne przedziały, w których funkcja maleje, rośnie, ma stały znak; punkty, w których funkcja przyjmuje w podanym przedziale wartość największą lub najmniejszą) |
13.03.2018 wtorek |
Powtórzenie - przygotowanie do pracy klasowej |
2 |
|
15.03.2018 czwartek |
PRACA KLASOWA i omówienie zadań i wyników |
2 |
|
|
|
|
|
FUNKCJA KWADRATOWA |
15.03.2018 czwartek |
Wykres funkcji f(x) = ax2 |
1 |
10) szkicuje wykres funkcji kwadratowej, korzystając z jej wzoru |
20.03.2018 wtorek |
Przesunięcie wykresu funkcji f(x) = ax2 wzdłuż osi OX i OY |
1 |
5) na podstawie wykresu funkcji y = f(x) szkicuje wykresy funkcji:
y = f(x + a), y = f(x) + a,
y = -f(x), y = f(-x); |
22.03.2018 czwartek |
Postać kanoniczna i postać ogólna funkcji kwadratowej
Kryteria sukcesu:
podaje wzór funkcji kwadratowej w postaci ogólnej i kanonicznej |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|